
Tickets
Jouw toegang tot Freshtival
Tickets gekocht in 2020/2021?
Ga dan voor ticketvragen naar onze speciale FAQ – Tickets 2020/2021.
Moet ik tickets personaliseren?
Elke bezoeker van Freshtival moet zijn of haar entree tickets personaliseren om toegang te krijgen tot het festival en/of de camping.
Alle aanvullende tickets hoeven niet te worden gepersonaliseerd. Voorbeelden hiervan:
- Upgrade DeLuxe
- Parkeren
- Pendelbus
- Vooropgezette tenten
- Munten
Let op: je hoeft niet direct te personaliseren. Dit kan ook vlak voor het event. De namen die invult op het moeten gelijk goed zijn, Paylogic rekent namelijk een fee om deze weer aan te passen.
Hoe personaliseer ik mijn ticket?
Bekijk hier de instructie video. Of lees hieronder de instructies.
Je kunt je tickets pas downloaden als ze op naam staan. Zo doe je dat:
- Na aankoop van je tickets ontvang je een bevestigingsmail van Paylogic. Hier vind je een knop naar je bestellingspagina.
- Log in met je Absolutely Fresh-account.
Heb je nog geen Absolutely Fresh-account? Dit maak je eenvoudig aan door de gevraagde stappen te volgen. - Op je bestellingspagina kun je kiezen voor “Personaliseren”.
- Je hebt vervolgens twee opties:
- “Claimen” om een ticket op je eigen naam te zetten.
- “Verzenden” als je een ticket op iemand anders naam wilt zetten.
NB: heb je je bestelling in 2020/2021 gedaan, dan kun je in de bevestigingsmail van Paylogic onderaan op de oranje button “Orderstatus” klikken om op je bestellingspagina te komen.
Kan ik mijn gepersonaliseerde ticket nog verkopen of wijzigen?
Jazeker! Je hebt twee verschillende mogelijkheden:
- Verkoop je tickets via Ticketswap
Door onze samenwerking met TicketSwap heb je de garantie dat je vanaf TicketSwap altijd een geldig Freshtival ticket koopt. Verkochte tickets worden namelijk omgeruild voor een nieuw ticket die direct op naam van de nieuwe eigenaar staat. Klik hier om te swappen! - Wijzig zelf de ticketgegevens via de pagina van de bestelling (let op: dit kunnen alleen hoofdkopers doen). Bekijk hier de instructie video. Of lees hieronder de instructies.
- Na aankoop van je tickets ontvang je een bevestigingsmail van Paylogic. Hier vind je een knop naar je bestellingspagina.
- Log in met je Absolutely Fresh-account.
Heb je nog geen Absolutely Fresh-account? Dit maak je eenvoudig en snel aan door de gevraagde stappen te volgen. - Op je bestellingspagina kies je voor “Naamswijziging”.
- Kies vervolgens opnieuw voor “Naamswijziging” + selecteer het ticket om het aan iemand anders over te dragen.
NB: heb je je bestelling in 2020/2021 gedaan, dan kun je in de bevestigingsmail van Paylogic onderaan op de oranje button “Orderstatus” klikken om op je bestellingspagina te komen.
Kan ik nog wisselen van dag?
Nee, dat is niet meer mogelijk. Het wisselen van dag kon tot 31 maart.
Wil je echt graag een andere dag? Dan kun je je ticket verkopen via Ticketswap en het juiste ticket in onze ticketshop (of via Ticketswap) kopen.
Ik ben mijn ticket kwijt. Wat nu?
Gebruik deze pagina om je ticket opnieuw toegestuurd te krijgen. Je ontvangt dan een overzicht van je actieve bestellingen.
LET OP: bij Freshtival staat “Vrijdag 3 juni 2022”. Dit is niet de datum waarop jouw tickets toegang geven tot Freshtival, maar de officiële begindatum van Freshtival Weekend 2022. Om te zien welke tickets je hebt, open je de bestelling.
Kom je er niet uit? Geen probleem! Bezoek het Help Center van Paylogic Customer Service.
Het e-mailadres bij mijn bestelling wil ik wijzigen. Wat moet ik doen?
Wij kunnen dit helaas niet voor je wijzigen, maar Paylogic kan dat wel. Op deze pagina staat exact uitgelegd welke stappen je moet ondernemen.
Verkopen jullie tickets aan de deur?
Nee, er zal geen deurverkoop zijn. Freshtival is bijna uitverkocht en er zijn daarom enkele nog online tickets verkrijgbaar zijn.
Freshtival zondag dagtickets zijn reeds uitverkocht. Je kunt je hier inschrijven voor de wachtlijst.
Tip: Houd onze Instagrampagina in de gaten voor de laatste updates!
Moet ik de ticket(s) op A4-formaat en in kleur printen?
Nee hoor, dat is niet verplicht. Je kunt je ticket namelijk ook vanaf je telefoon laten scannen. Houd er wel rekening mee dat de internetverbinding niet altijd even stabiel is. Wij adviseren je dan ook om je ticket te downloaden op je telefoon en een screenshot te maken voordat je naar Freshtival gaat, zodat je je digitale ticket altijd snel bij de hand hebt. Zorg dat de helderheid van je scherm op maximaal staat.
Print je toch? Doe dit dan op A4-formaat, anders is de barcode te klein om te scannen.
Kunnen tickets ook gescand worden vanaf een mobiele telefoon?
Zeker! Wij adviseren je wel om je ticket(s) van tevoren te downloaden op je telefoon en een screenshot te maken, zodat je je digitale ticket altijd snel bij de hand hebt.
Zorg ook dat de helderheid van je scherm op maximaal staat.
Waar kan ik een pendelbusticket kopen?
Je kunt pendelbustickets (retour) online bestellen voor €10,75 per stuk (incl. servicekosten), maar deze zijn ook bij de bushalte (op Enschede Centraal) verkrijgbaar. Voor meer informatie over de pendelbustickets check onze vervoerspagina.
Let op: er zijn geen tickets te koop voor een enkele reis. Bij het opstappen na afloop van Freshtival is het dus niet mogelijk om nog een pendelbusticket te kopen; het ticket moet je dan dus al hebben.
Is Freshtival uitverkocht?
Zodra Freshtival uitverkocht is melden we dat op het nieuwsgedeelte op onze website en onze Facebook– en Instagrampagina.