Bestel alle tickets in één bestelling; uw speciale toegangscode is slechts eenmaal te gebruiken.
Indien u uw bestelling niet volledig afrondt, zal de toegangscode na ongeveer 30 minuten weer te gebruiken zijn en dan kunt u het opnieuw proberen.
- Personalisatie – de entreetickets zullen na aankoop gepersonaliseerd (op naam gezet) moeten worden. Bedenk dus goed op welke naam u de tickets zet, hier zal ook steekproefgewijs op worden gecontroleerd. In de brief staat stap voor stap uitgelegd hoe u de tickets kunt personaliseren.
- Vragen om extra tickets kunnen wij helaas niet honoreren.
- Doorverkopen van tickets – doorverkoop van deze speciale omwonenden-tickets is verboden en is geblokkeerd.
- Omwonenden (digitale) nieuwsbrief – wilt u op de hoogte blijven van alle zaken rondom Freshtival? Graag updaten wij u over de voortgang en aanpak via onze speciale omwonenden nieuwsbrief. U kunt zich via deze link hiervoor aanmelden.
Bij de ‘aankoop’ van de entreetickets (dus niet het ‘Rondleiding-ticket’) zal er door onze ticketprovider Paylogic, een kleine ticketfee gevraagd worden. Voor eventuele vragen en/of opmerkingen stuur ons gerust een berichtje of kom gezellig langs tijdens de rondleiding/buurtbewonersborrel.