FAQ – gekochte tickets

2021 – Dit jaar had het allemaal goed moeten maken. Na alle ellende en stilte, zouden we eindelijk weer kunnen doen wat we het liefste doen. Dansen tot diep in de nacht. Zorgeloos flaneren over onze zonnige Costa del Fresh, confetti happen bij de Grolsch, onze ogen uitkijken bij de main en proosten op onze vrijheid. Dit had onze festivalzomer moeten worden.

We pakken onze traditie terug en wel tijdens Pinksteren op 3, 4 en 5 juni 2022. Tickets van 2020 & 2021 schuiven automatisch door naar 2022. We snappen dat je misschien talloze vragen hebt. Hieronder geven we antwoord op de meest gestelde vragen.

Is Freshtival definitief afgelast in 2021?

Freshtival Weekend is voor 2021 definitief afgelast en is verplaatst naar het Pinksterweekend van 2022, dus vrijdag 3 juni t/m zondag 5 juni.

Zet jezelf alvast op aanwezig op Facebook!

Wat is de nieuwe datum van Freshtival 2022?

Freshtival Weekend 2022 gaat weer zoals gewoonlijk plaatsvinden tijdens het Pinksterweekend! Voor 2022 is dat vrijdag 3 juni t/m zondag 5 juni.

Zet jezelf alvast op aanwezig op Facebook!

Mijn ticket(s) van 2020/2021 zijn geldig voor Freshtival 2022. Wat zijn de vervolgstappen?

Je volledige bestelling is automatisch omgezet naar Freshtival Weekend 2022.

  1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)
  2. Download of personaliseer vervolgens je vernieuwde ticket(s).

Indien je je entreetickets voor Freshtival Weekend al hebt gepersonaliseerd, dan hoef je dit niet nog een keer te doen. Wil je toch een naam wijzigen op een entreeticket? Maak dan gebruik van onze tickettransfer.

Er is geen haast geboden bij het personaliseren van je ticket(s): dit is mogelijk tot tijdens het evenement. Je ontvangt hier te zijner tijd een herinnering over als je je ticket(s) in de tussentijd nog niet hebt gepersonaliseerd.

LET OP: na het oproepen ontvang je een mail vanuit Paylogic met een overzicht van je actieve bestellingen. Voor Freshtival staat hierbij “Vrijdag 3 juni 2022” vermeld. Dit is niet de datum waarop jouw tickets toegang geven tot Freshtival, maar de officiële begindatum van Freshtival Weekend 2022. Om te zien welke tickets je hebt, dien je de bestelling te openen.

Blijft mijn hele Freshtival-bestelling geldig?

Ja, je volledige bestelling blijft geldig voor Freshtival Weekend 2022 en is automatisch omgezet.

Entreetickets
– Zaterdag-tickets: zaterdag 14 aug 2021 => zaterdag 4 juni 2022
– Zondag-tickets: zondag 15 augustus 2021 => zondag 5 juni 2022 (Pinksterzondag)
– Combi-tickets: zaterdag 14 en zondag 15 augustus 2021 => zaterdag 4 en zondag 5 juni 2022 (Pinksterweekend)
– Camping + Weekend-tickets: vrijdag 13 t/m maandag 16 augustus 2021 => vrijdag 3 t/m maandag 6 juni 2022 (Pinksterweekend)

Dit geldt niet alleen voor entreetickets, maar ook voor alle overige tickets zoals:
– Caravanplaatsen, vooropgezette tenten en/of Vrienden Areas
– Consumptiemunten, kluisjes, etc.

Hoe ontvang ik mijn vernieuwde 2022-tickets?

Je volledige bestelling is automatisch omgezet naar Freshtival Weekend 2022.

  1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)
  2. Download of personaliseer vervolgens je vernieuwde ticket(s).

Indien je je entreetickets voor Freshtival Weekend al hebt gepersonaliseerd, dan hoef je dit niet nog een keer te doen. Wil je toch een naam wijzigen op een entreeticket? Maak dan gebruik van onze tickettransfer.

Er is geen haast geboden bij het personaliseren van je ticket(s): dit is mogelijk tot tijdens het evenement. Je ontvangt hier te zijner tijd een herinnering over als je je ticket(s) in de tussentijd nog niet hebt gepersonaliseerd.

LET OP: na het oproepen ontvang je een mail vanuit Paylogic met een overzicht van je actieve bestellingen. Voor Freshtival staat hierbij “Vrijdag 3 juni 2022” vermeld. Dit is niet de datum waarop jouw tickets toegang geven tot Freshtival, maar de officiële begindatum van Freshtival Weekend 2022. Om te zien welke tickets je hebt, dien je de bestelling te openen.

Ik wil mijn type entreeticket wijzigen (bijv. dagwissel/upgrade). Hoe moet ik dit regelen?

Als je bijvoorbeeld van zondag naar zaterdag wilt wisselen of je Combi-ticket naar Camping + Weekend-ticket wilt upgraden, dan zal dit op een later tijdstip mogelijk zijn. Zodra de kaartverkoop wordt herstart (waarschijnlijk in januari 2022) zullen we de verschillende mogelijkheden hiertoe bekend maken.

Ik heb een ongebruikte creditvoucher. Wat nu?

Zoals bij het omzetten van je bestelling naar een creditvoucher was aangegeven, kunnen creditvouchers worden verzilverd zodra de ticketverkoop voor Freshtival 2022 start. Hierover ontvang je te zijner tijd ook een mail van ons.

Je oude bestelling is dus niet meer geldig.

Vouchercode kwijt?
Vanuit Paylogic heb je een mail ontvangen met als onderwerp: “Je credit voucher voor [je bestelnummer] – Freshtival Weekend 2021”. In deze mail vind je jouw code.

Kun je deze mail niet terugvinden of heb je andere vragen over je creditvoucher? Mail ons dan door op deze link te klikken!

Mijn originele bestelling is gewijzigd (diverse redenen). Wat is nu de status?

Alle wijzigingen in je originele bestelling gelden ook voor Freshtival 2022. Als je bijvoorbeeld een dagwissel hebt gedaan, dan geldt deze wijziging ook voor 2022. Via deze link kun je een overzicht van je actieve bestelling(en) opvragen.

LET OP: In het overzicht staat hierbij voor Freshtival “Vrijdag 3 juni 2022” vermeld. Dit is niet de datum waarop jouw tickets toegang geven tot Freshtival, maar de officiële begindatum van Freshtival Weekend 2022. Om te zien welke tickets je hebt, dien je de bestelling te openen.

Vragen hierover? Mail ons dan door op deze link te klikken.

Wat als ik niet kan in 2022?

Ben je op 3, 4 of 5 juni verhinderd en is een dagwissel geen optie voor je? Dan kun je ervoor kiezen om je tickets door te verkopen aan je vrienden of via onze partner TicketSwap. Mocht ook dit geen optie voor je zijn, dan is er ook de mogelijkheid om als hoofdkoper het geld van je (gehele) bestelling terug te krijgen.

Via deze link kun je het proces in gang zetten. (Een terugbetaling duurt circa 4 – 8 weken en wordt via dezelfde betaalwijze gedaan als waarmee je de originele aankoop hebt gedaan). Je kunt tot en met 30 september 2021 een refund aanvragen.

Krijg je een foutmelding en lukt het niet om een unieke toegangslink tot je bestelling aan te vragen?
Dit kan meerdere redenen hebben:
– Je hebt al eens eerder een (gedeeltelijke) restitutie ontvangen. Neem contact met ons op via deze link, zodat we dit kunnen bekijken.
– Er is geen betaling gekoppeld aan je bestelling. Je kunt de tool in dit geval niet gebruiken.
– Je hebt je ticket verkregen via een naamswijziging (Ticket Transfer). Je kunt de tool in dit geval niet gebruiken; alleen de originele hoofdkoper kan dit doen.
– Je hebt je ticket gekocht via TicketSwap. Ook jouw tickets blijven geldig voor 2022. Mocht je iets anders willen, neem contact op met Ticketswap om de mogelijkheden te bekijken.

Ik ben de bevestigingsmail van mijn bestelling kwijt.

Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)

LET OP: Na het oproepen ontvang je een mail vanuit Paylogic met een overzicht van je actieve bestellingen. Voor Freshtival staat hierbij “Vrijdag 3 juni 2022” vermeld. Dit is niet de datum waarop jouw tickets toegang geven tot Freshtival, maar de officiële begindatum van Freshtival Weekend 2022. Om te zien welke tickets je hebt, dien je de bestelling te openen.

Ik heb hierover geen nieuwsbrief van jullie ontvangen. Hoe zit dat?

Degene die de bestelling heeft gedaan (de hoofdboeker), heeft van ons een nieuwsbrief ontvangen.

Als je hoofdboeker bent, maar je hebt niets ontvangen, check dan ook je spambox. Als je ook dan nog niets kunt vinden, kan het zijn dat je je in het verleden voor onze nieuwsbrief hebt uitgeschreven. Als je updates over je gekochte tickets wilt ontvangen, dan kun je je via deze pagina weer inschrijven voor de nieuwsbrief (je kunt je altijd weer uitschrijven door op de link in een nieuwsbrief te klikken).

Je kunt desbetreffende nieuwsbrief ook hier bekijken.

Ik heb mijn ticket(s) nog niet gepersonaliseerd. Moet ik nog iets doen?

  1. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen. (Let op: kan in je spambox terecht komen.)
  2. Personaliseer vervolgens je ticket(s). Hierna ontvang je een e-mail met de ticket(s).

Er is geen haast geboden bij het personaliseren van je ticket(s): dit is mogelijk tot tijdens het evenement. Je ontvangt hier te zijner tijd een herinnering over als je je ticket(s) in de tussentijd nog niet hebt gepersonaliseerd.

LET OP: Na het oproepen ontvang je een mail vanuit Paylogic met een overzicht van je actieve bestellingen. Voor Freshtival staat hierbij “Vrijdag 3 juni 2022” vermeld. Dit is niet de datum waarop jouw tickets toegang geven tot Freshtival, maar de officiële begindatum van Freshtival Weekend 2022. Om te zien welke tickets je hebt, dien je de bestelling te openen.

Hoe kan ik een naamswijziging doen?

De hoofdkoper kan dit doen. Dit is mogelijk via deze link.
Er is geen haast geboden bij het wijzigen van de naam van je ticket(s): dit is namelijk mogelijk tot tijdens het evenement.

Ik heb mijn ticket(s) via Ticketswap gekocht, wat nu?

Deze zijn ook automatisch omgezet naar Freshtival 2022 omdat wij een samenwerking hebben met TicketSwap genaamd; SecureSwap. Via deze link kun je jouw bestelling(en) oproepen.  (Let op: kan in je spambox terecht komen.)

LET OP: Na het oproepen ontvang je een mail vanuit Paylogic met een overzicht van je actieve bestellingen. Voor Freshtival staat hierbij “Vrijdag 3 juni 2022” vermeld. Dit is niet de datum waarop jouw tickets toegang geven tot Freshtival, maar de officiële begindatum van Freshtival Weekend 2022. Om te zien welke tickets je hebt, dien je de bestelling te openen.

Wil je een naam wijzigen op het entreeticket? Maak dan gebruik van onze tickettransfer.
Er is geen haast geboden bij het wijzigen van de naam van je ticket(s): dit is mogelijk tot tijdens het evenement.

Ik heb zelf een camping/busreis/vlucht/hotel geboekt voor het Freshtival. Wat kan ik doen?

Helaas is het voor ons niet mogelijk je hierin te assisteren, omdat deze verkoop niet via ons verliep. Je zult zelf in overleg moeten gaan met de organisatie/bedrijf waarbij je hebt geboekt om tot een gepaste oplossing te komen.

Ik heb mijn ticket(s) niet via de officiële ticketshop of Ticketswap gehaald. Wat moet ik doen?

Wij adviseren iedereen altijd om hun kaarten via onze officiële ticketshop te halen of via Ticketswap, zodat je gegarandeerd bent van een geldig ticket. Als je je ticket via een andere weg hebt gekocht, zul je dit met degene op moeten pakken van wie je het ticket hebt gekocht.

Mijn vraag is nog niet beantwoord.

Stuur ons via deze link een e-mail. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen, maar houd alsjeblieft rekening met een beetje vertraging i.v.m. de drukte.

Als je een vraag over je bestelling hebt, mail ons dan vanaf het mailadres waarmee de bestelling is gedaan en vermeld het bestelnummer van je bestelling. Op die manier kunnen we je sneller van dienst zijn.